mercredi 1 décembre 2021

Style Curvy Style

 Je me suis lancé un petit défi de faire uniquement des vêtements pour le modèle de corps Curvy :

I gave myself a little challenge to make clothes for the Curvy body model:









Puis je me suis demandé quels sont les vêtements que j'ai déjà fait pour ce nouveau corps de Barbie Curvy. Voici ce que j'ai déjà fait : 

Then I wondered what clothes I already made for this new Curvy Barbie body. Here is what I have already done:

2021


2020









2019

2017

2016

2016

Je réalise que j'ai fait plusieurs vêtements très variés. Au regard de ces modèles, je constate que je commence par des modèle simples ou de base, puis je m'aventure à donner plus de détails ou de structure. 
I realize that I made a lot of different clothes. With these models, I notice that I start with simple or basic models, then I venture to give more details or more structure.


Vous pouvez me suivre maintenant sur INSTAGRAM.
Now, you can follow me on INSTAGRAM.




11 commentaires:

Lynn a dit…

The little vacation dress in pic #2 is really cute!

Phyllis a dit…

Your clothes are always so beautiful. Glad to see you are making some for the new Looks dolls.

april_n_paris a dit…

Wow Shasarignis..... You have been VERY busy!!! J'aime beaucoup ce que t'avais fait pour tes poupees. Chaqu'une est tres jolie, tres bien fait! C'est tres interessant le modele pantalon vinyl.... Pendant mon voyage a Paris, j'ai achete du vinyl noir! J'ai hate de creer quelque chose! Felicitations ton achat de Barbie Curvy! Elle est tres sympa!

dlubaninylalkowe a dit…

These outfits are beautiful. I am delighted.
I'm already watching you on instagram.

Aya w Świecie Lalek a dit…

Beautiful outfits <3

Shasarignis a dit…

Thank you, this dress was very easy and quick to make without a pattern.

Shasarignis a dit…

Hi Phyllis, glad to read you. Thank you for your comment. When I have new collections, it gives me new ideas and new challenges.

Shasarignis a dit…

It was really fun to make all these new models without a pattern. You really had to find some tips to make a wide variety of models.

Shasarignis a dit…

Thanks for instagram, several of my new models are posted on instagram before being on my blog.

Shasarignis a dit…

Thank you

Shasarignis a dit…

Merci April, on a tous hâte de voir tes nouvelles créations que tu vas réaliser avec ce que tu as ramené de ton voyage à Paris.

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...