mardi 15 février 2022

2021

 Je n'ai pas eu le temps de rédiger ma rétrospective de l'année 2021. Alors je vous le fais avec un mois de retard.

I haven't had time to write my 2021 retrospective. So I'm doing it for you a month later.

L'année 2021, nous étions encore pris avec cette pandémie qui ne cesse de muter en différents variants. Mais la vie continue. La terre n'a pas cessé de tourner. Donc il faut toujours continuer d'aller de l'avant. La couture m'a beaucoup aidé comme l'année dernière. Cette année 2021, j'ai réalisé plus de soixante modèles. Je vais vous en présenter dix sur l'ensemble. Le choix n'est pas facile.

2021, we were still caught with this pandemic which keeps mutating into different variants. But life goes on. The earth has not stopped turning. So you always have to keep moving forward. Sewing helped me a lot like last year. This year 2021, I have made more than sixty models. I'm going to show you ten out of all. The choice is not easy.





















INSTAGRAM

COMPLETE FASHIONS



10 commentaires:

monstercrafts a dit…

Hello Shasarignis! First, thanks for the lovely comment you've left on my blog. I'm not sure if I didn't subscribe to your blog, but I didn't see this post pop up on my reading list.

I love the fashions you made for your dolls, you're very talented. I am trying to learn how to sew myself, so I can't do such detailed designs yet.

Wish you a lovely rest of the week!

Natalia a dit…

Beautiful creations. I would like to have time to see, but i have very little free time.

april_n_paris a dit…

Très beaux!!! C'est quand meme impressionnant! Les costumes des bonhommes ne sont pas evident a réaliser, mais t'as fait quand meme, un très beau travaille. J'aime bien aussi les tenues des dames également. Très original. Très élégants! Bravos!

Aya w Świecie Lalek a dit…

Another beautiful outfits, creations <3 As always <3

Shasarignis a dit…

Thank you for your nice comment, it means a lot to me. Over time, you too will be able to make your own models.

Shasarignis a dit…

Thank you Natalia for your very nice comment.

Shasarignis a dit…

Merci April. C'est vrai que les costumes homme ne sont pas évident à faire. Après avoir réaliser un premier costume, j'ai compris la technique. Peut-être que j'en ferais un peu plus cette année.

Shasarignis a dit…

Thank you Aya for your nice comment.

DollsDolour a dit…

Lovely creations and outfits. Sewing is a great way to stay sane when it comes to the pandemic and other awful things happening in the world. Or tiny projects. Stay safe!

Shasarignis a dit…

Thank you for your encouraging comment, it's true that sewing has allowed some of us to face this pandemic by escaping on our projects.

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...